30/11/15

CASUALIDÁ (7)


De primeres, na Policia Nacional de L.luarca nun nos miraron con bon güeyu, pero depués de dalguna parrafada de Roi entamaron a falanos de tú a tú y, cuando nos decatamos, taben pidiéndonos ayuda nel casu. Llamáron al nuesu comisariu xefe y esti, después de munchu rezungar, almitió la nuesa participación como asesores. Tomamos declaración al discapacitáu, depués de prauticar un migayín con él en casa Pilar, y diriximos l’interrogatoriu pa onde más nos convenía. Llogramos que s’afitare como un testigu clave nel casu, abriéndonos toles puertes pa investigar oficialmente. Rexistramos la casa de Gada, ablucando xunto a los policies nacionales l.luarquinos col calzoncillu y el retratu, llogrando probar asina la rellación de Poldo cola víctima. Asina tou, había dalgo que nun me pegaba, cómo Poldo nun aprovechare’l tiempu y nun se desficiere de les prebes. Nun yera normal que fuere tan llistu pa unes coses y tan fatu pa otres. Roi, llistu como la fame n’atopar coses, alcontró un llibru nel que figuraba una dedicatoria non esperada. De mano intentó tapámela, pero fo más qu’imposible, naquelles circunstancies yo nun dexaba que se m’escapare nada. El llibru dicía, a espetaperru, que quería a Gada, que yera l’amor de la so vida, y que si patatín y patatán. Coño, y firmábalu l’escritor esi de la novela del picha triste. Esta Gada diba acabar conmigo.

Col reconcomín per dientro min, fuímos pal domiciliu de la familia del testigu, afayáu na avenida de l’Arxentina, llugar onde la desaparecida, la Gada del mio corazón, pasó los últimos momentos enantes desapaecer. Atopamos tola so ropa espardida pel suelu, parte d’ella estrozada a xirones. Buscáronse güelgues per tola casa pero tou parecía indicar que l’asaltu fuere fechu por persona o persones esperimentaes. Descubrióse un pocu sangre que más tarde conocióse la so fonte: les narices de Gada. Sacóse muestres de cuerda que pudo emplegase reduciendo a la víctima y obligándola a marchar con él o ellos. De sópitu, vi una escarapela nun requexín al par de la puerta. Sonóme a dalgo asemeyáu a la dedicatoria del llibru. Traía escrito que yera d’un congresu celebráu en Valencia por parte d’un partíu llamémoslu políticu. Taben dibuxaos corazones a fartar y ponía que yera pa Gada, l’amante de la so vida. Nun traía firma, estos teníen más curiáu. Estrocé dafechu la escarapela, neto a como ella m’esficiere la vida. La mio cabeza mal dixerió too aquello, dexé que Roi s’encargare de tou y salí de la casa a llorar, a que me pingare la razón.

La nueche diba cayendo poro que nos convidaron a cenar. Aprovechamos aquel intre pa poner en común tolo descubiertu hasta entós. Nun dexe que se torciere nada del casu, corrixendo cualquier contradicción y dándo-y puxu a toles pruebes circunstanciales. Cosa distinto yera cómo me sentía yo: fechu una llaceria y nun creyéndome muncho tolo que diba pasando. Envalentonéme, pa que Gada nun m’esmigayare per dientro, y aseguré-yos que Poldo tenía de llevar una vida secreta dende hai muncho. Vamos, que fui un migayín parcial, los celos xugábenme siempre una mala pasada. Roi callare como un afogáu, de xuru qu’alcordándose de los papelos onde-y tenía apuntaes toles picies. Sicasí, no más fondero de min surdía una voz que m’aconseyaba más prudencia, que too aquello rinchaba a estazón. Diome lo mesmo toles alarmes que sonaben na mio cabaza, siguí p’alantre escapando del dolor. Mandé que fueren al xulgáu l.luarquín a pidir una orde de rexistru de la casa de Poldo y de la Policía Llocal malpenes abrieren les puertes xudiciales. Había qu’urxi-y al xuez por mor de la posible destrucción de prebes. Llamaríen a la central pa pidir efeutivos cola sida d’entamar, a nun más tardar, la búsqueda del cuerpo de la víctima, yá que nun había munchu enfotu en que tuviere viva. Ellos tomaron nota de les sos xeres, nun s’escaeciendo de nada, sobre tou col empixe que teníen de tener un casu de resonancia estatal.

En marchando del restaurante, Roi díxome dalgo d’un bar de llucecines que, casualmente, quedaba de camín del hotel que nos reservaren. Nun fizo falta que m’esgañitare, la mio cara dexólu empapiroláu. En llegando al hotel, dos maletes nos esperaben con tolo que necesitábemos, la xente la comisaría portábase. Garramos les llaves y fuimos pa la cama, el día diba entamar primero que pa les pites.

 
El xueves que vien los nuesos protagonistes van vésela cola Policía Llocal de L.luarca. ¿Habrá amor o guerra? Nun te lo pierdas. Hasta entós, ta llueu.


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario