19/11/15

CASUALIDÁ (4)


Al día siguiente, llegué a Comisaría entá dormíu, saqué un café de la máquina y nun-y eché azúcar pa ver si m’espertaba tol amarguxu que me dexare la vida. Noté que dalguién me facía señes, miré pa la zona y nun fui a ver quién yera. Al entrar nel despachu, salióme al paso Roi que traía una llista na mano.

-Tuvo d’avisala dalguién de la policía llocal. Yeren los únicos que sabíen del nuesu interés por ella. Mire –señaló pa la llista-, tuvo de ser ella. Fo cola que falé, la Palmira de los coyones, y encima vive cerquina de Gada.

Vaya si taba enquivocáu el rellistu de Roi, por muncho que señalare pa Palmira, a min nun se me diba la vista d’otru nome qu’apaecía ellí, Poldu.

-Fo él –espeté-y de primeres.

-¡Home! Nun sabía yo de los sos dotes d’aldovinación, xefe.



Como nun me diba creyer, enseñé-y les semeyes que saqué col móvil al cuadru y los calzoncillos. Enfurruñóse porque nun-ylo dixere nel momentu, pero ún tenía la so intimidá bien guardada y nun yera fácil amosala. Fo respetuosu colos sos comentarios, cosa que nun esperaba d’un chisgarabís como él, hasta me dio una palmadina na espalda en señal de solidaridá. Ofrecióse a llevame de nueves a L.luarca nel so coche, garró les plaques falses que poníemos nos autos pa conducilos a toa mecha y dexó recáu de que díbemos investigar una pista del casu en que tábemos. Nun había dulda dala, Roi taba en tou, mialma que descubrí la persona más cabal que trabayaba pa min, anque-y faltare un migayín de posu.

 Nun t'escaezas el llunes que vien de lleer el capítulu siguiente, paso llista. Hasta entós, ta llueu.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario