9/11/15

CASUALIDÁ (2)


Llevaba tiempu sentáu nel mio despachu, cavilgando cómo dexare escapar a Gada, la muyer que coneutare conmigo a la perfeición, que tenía hasta’l  mesmo mal temperamentu, cuando entró Roi con un papelucu ente los deos que retorcía de contino. Faló con determín de la que yo volvía en min.

-Tien de prometeme romper tolos informes de les mios fataes y apúrro-y esti papelín pol que tanto allampia.

-Roi, nun minutu voi poneme a rompe-y les piernes y da-yles con pataquines a los perros de la comisaría.

-Nun se ponga tan gafu, ho. Equí tien el papelucu, tou pa usté.

La fueyuca dicía: cai Calvariu 13. Paecía premonitoria de la llaceria que diba asoceder. Mandé-y a Roi  que se preparare pa salir hacia L.luarca, quería  tomar un primer contautu cola casa de Gada. El mio subalternu, a sabiendes de que nel fondu lo que deseaba yera volver vela, punxo cara de pexiguera y negóse testeronamente a cumplir la orde. Reculó acobardáu p’hacia la so mesa mentato cayía de brucies en suelu. Miróme axorizáu de la que-y sacaba del caxón les fueyes de picies, ximielgándoles d’una mena prudente y remembrándo-y que tovía nun les tirare a la papelera. Siguió nes sos trece, asina que nun tuve otra que garrálu pel pescuezu y apretalu sele pa convencelu de facer lo correutu, que yera obedecer al so xefe. ¡Mialma que me saliere teatreru! Entamó a facer esparabanes  ya intentar glayar socorru pa que s’enterare media comisaría. Soltélu con tal de que nun diere la nota, di-y unes palmaduques nel costazu hasta llograr que volviere a respirar con normalidá y fice-y ver que la so muyer taba amosquiada con tanta guardía nocherniega. Nomar a la so muyer fo mano santu, cambió la so predisposición a tou meter, amosando la so voluntá d’acompañame naquella investigación un migayín atípica.
 
Gracies a toos pola gran acoyida que-y dísteis a la primer entrega del rellatu curtiu. Dalgunos pidíen que s'espublizare más de siguío, una vez a la selmana abultába-yos miu llarga la espera. Les vueses órdenes son deseyos y los deseyos hai de cumplilos. El xueves que vien espublizaráse la primer parte del tercer capítulu, que se fairá en dos veces pol so llargor. Hasta entós, ta llueu.
 
.

2 comentarios:

  1. Presta, porque peimeque fan falta rellatos, poemes románticos y trabayos qu`amuesen que la nuesa llingua val p`espresar too lo se-y camente.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nun hai dulda dala que la nuesa llingua sirve pa tolo que la imaxinación se proponga, el casu ye que se trabaye y s'esparda. Hai escritores na nuesa llingua a esgaya y la so calidá va n'aumentu. Otra cosa ye blogs, quiciaves ehí tamos un migayín curtios, nun sé, el futuru dirá. Gracies por escribir en comentarios la to opinión.

      Eliminar