28/12/15

OBEDIENTE


 
Piquen a la puerta. Nun sedrá esta servidora quien abra ensin el permisu de mio madre. Non señor, téngolo clarísimu. Ye la primer vez que marcha ensin dexar por escritu les normes que rixen la casa. Y yo, qué quies que te diga, obedézola hasta nes comes. ¡Qué comes! Hasta nos puntos suspensivos… Cualquier deseyu que tien, desvívome por cumplilu.

¡Qué pesaos! Siguen picando. De xuru que ye la vecina. Ye más palices qu’una pareya de guardies civiles nel cuartón. Va dada. Nun tengo permiso pa abri-y. Sabe de sobres qu’ensin l’aprobación de mio madre nun hai que facer. Ella deseyaríalo asina. Y los sos deseyos son órdenes pa min.

¡Pica, pica, vas cansate! Y agora vienes con más xente. ¡Vaya petarda! Yo ya nun tengo de facer ensin el permisu de mio madre. Y téngolo difícil. Dende que pidió aquel deseyu desdibuxóseme tola normativa. ¡Qué más quisiera yo que saber que norma aplicar! Vaya deseyu. Pa min que la probe achochaba. Mira que dicir que porqué nun morrería d’una vez por toes.




Con esti microrrellatu finamos l'añu y deseyámosvos que 2016 seya de los más afayadizu pa toos. Tornaremos el 4 de xineru cola serie de rellatos Los Payares, que son xente que tien en común tener esi apellíu y nada más. Casi toos nun se conocen ente ellos y nun piensen qu'esti blog vaiga inmortalizalos. Hasta entós, ta llueu.


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario