7/12/15

CASUALIDÁ (9)


Depués de pidir una caña p’acompañame, Roi díxome que taben rellucentes hasta les celdes pa los enfilaos de fin de selmana. Nun esperaba menos de xente tan eficiente. Al salir del chigre, di les ordes pa xurgar na casa de Poldo, anque a eses altures taba seguru que tendríen llimpios hasta los contadores del agua. Atopamos una casa mediu vacía, non porque él nos boicoteare, sinon porque la so muyer lu abandonare hai hores, llevándose al fíu dambos con ella. Poldo nun atapaba los sos güeyos roxos de tanto llorar, por más que quisiere facelo nun sedría quien a ello. Imaxinéme que dalgo asemeyáu m’asocedía a min. Resultó fácil la nuesa misión, lo único que nos cansó fo la so afición a la ropa verde y azul. Nun había nin señal de Gada, cosa non d’estrañar si cuntamos qu’hai poco la so muyer vivía con él.

Una llamada nel móvil desixía la nuesa presencia na Avenida de l’Arxentina 26, nuna ponte que se vía en plena carretera. Dexamos a Poldo col lloramicar del que pierde l’ánimu  y colamos a tou meter pal llugar. Yá entós, el casu entamaba a nun me prestar dafechu. Les duldes taben dexando pasu a les conclusiones.
 
 
La semirrotonda d’entrada pa la ponte afayábase enllena coches que bloqueaben el pasu a tolos que quisieren pasar. Daquella les llárimes nun me miraben a los güeyos, la indecisión había dellos minutos que me dominaba. Tuvimos de dir hasta la estación de bomberos a aparcar, cola correspondiente vuelta a la ponte caminando. Vimos a dalgún coche oficial de rangu siguir les nueses rodaes, el casu entamaba a salise del tiestu. Una furgoneta de televisión casi arrambla con nós al pasar raspiando l’aire que respirábemos. Aquello cada vez me golía peor que la llimpieza de la Policía Llocal, dalguién moviere los filos pa que’l casu fuere mediáticu y la solución al crime necesitaba d’una fotografía d’importancia. Nun tardé en decatame qu’asina diba ser la cosa, delles autoridades policiales taben de visita ensin ser convidaos a ello, talamente como facíen davezu cuando pretendíen colgase dalguna medalla.
-¿Qué fae tanta condecoración ente la sangre? –pregunté enfurruñáu al personal de la policía de L.luarca.
-La prensa fo la primera en llegar, nun sé cómo s’enteraron del asesinatu, nosotros nun diximos nin mu. ¡Xúrolo! Los xerifontes llegaron más tarde, paez ser que los periodistes los llamaron buscando información. Y yá ve, ta tola brigada criminal d’Uviéu estudiando’l llugar como si supieren el casu de pe a pa.
Estrozaríen el sitiu y nadie nun sedría a pone-y cara. Esa yera la so especialidá. Decatámonos que nenguna mirada se dirixía p’hacia nós, sobrábemos naquel escenariu. Baxo la ponte arrexuntábense más policíes que nuna casa colorinos. Enterámonos d’oyíes qu’apaeciere’l vistiu y la ropa interior de Gada manchaos de sangre y fechos una llaceria. Menos mal que los metieren nes consabides bolses de plásticu que más tarde diríen a dalgún llaboratoriu nel que se contaminaríen por mor de la cantidá de trabayu qu’arrexuntaben. Pasu ente pasu fuimos reculando, la nuesa presencia taba de más. Vimos como un conocedor dafechu del casu garraba a la prensa y montaba una rueda improvisada, falaría del sucesu como si lu investigare de tola vida y aseguraría que la brigada criminal central taba a piques de solucionalo. Yo y Roi teníemoslo mui claro, la ropa atopábase como mui colocao, talamente como si dalguién procurare d’asitiala curioso y llamare darréu a la prensa que s’encargaría de preguntar al circu policial. Roi garróme pel brazu y tiró por min pal coche. La castrona de Gada volvía de nueves a xugámela. Taba claro.
Colamos pal hotel a garrar les maletes que nun nos diere tiempu a desfacer. Na carrapotada d’años que llevaba nel cuerpu deprendiere a claudicar cuando los xerifontes queríen llevase’l méritu, anquen nun hubiere nin tan siquiera crime qu’investigar. Enantes de marchar, teníemos de pasar a salvar a un inocente de les garres de los que siempre teníen la razón.
 
Nesta entrega xunte los capítulos 9 y 10 y el xueves que vien xuntaránse'l 11 y 12. Con ellos va finar el rellatu, pero nun penséis que ta tou solucionáu, yo que vosotros siguiría hasta'l puntu y final, va sorprendevos. Nun quedría acabar ensin dedica-y el rellatu enteru a Maria Pilar Prado Suárez, llectora exemplar y lluchadora de vida, pa ti collacia.
 
.
 



No hay comentarios:

Publicar un comentario