10/12/15

CASUALIDÁ (y 10)


El camín pa Xixón sirvióme pa desplica-y a Poldo’l baturiciu que taben a montar y a pidi-y perdón por ponelu nel disparaderu daquellos xostrones. Víase un home mui enteru, en dengún intre me montó la de coyer anque lo mereciere. Entré na so vida y esfarrapé-yla dafechu ensin dengún miramientu.  

-La mui sacabera intentó conquistame pero díxe-y que taba casáu, que yera mui feliz y que tenía un fíu de lo más guapu. Nun tenía denguna intención de dexalos. A ella nun-y importó, siguió testerona metiéndose pel mediu na mio vida.

Aquello remembróme lo fatu que fuí. Nun m’importó muyer y fíos cuando Gada m’achucó.  Aquel home nun se merecía lo que-y taba a pasar. Falé-y qu’en llegando a Xixón consiguiría-y documentos falsos na comisaría pa que reficiere lo que pudiere de la so vida. Dixo que nun podía refacer nada, que la so muyer nun lu quería ver delantre, que creía la versión de Gada dafechu, y eso yera lo único que-y importaba.

Una vez en Xixón, Roi movió tola cadena de favores pa iguar la vida de Poldo, anque a él nun-y importare muncho. Mantúvelu guardáu nel mio pisu. Na televisión aseguraben que la so búsqueda taba a dar los sos frutos. En llogrando tolos papelos, metímoslu nun avión con destín Madrid, onde pillaría un tren que lu acercare a Llisboa na nueche. Despacháremos el problema, pero yo y Roi nun lu fuimos a escaecer, cuando tábemos solos falábemos d’él, de lo que taría a facer, de si llograría conocer a una llisboeta, y asina milenta camientos que pasaben peles nueses charles, pela nuesa amistá.

                                           

Otru día como munchos que sucedieron depués,  salí cansu del trabayu, cené nel chigre de siempre y xubí a descansar un migayín a casa enantes de dir a los pubs de colorinos onde quedaba con Roi. Prendí la televisión col aquello de ver les noticies pero, de nueves,  apaeció ella na pantalla de plasma, yera la nueche San Xuan, taba nel espigón ente la playa Riazor y Orzán, en A Coruña. Entrevistábenla. Miraba a la pantalla toa gayaspera. Cerquina d’ella, un conicíu políticu que tuviere nel Vaticanu nun-y perdía’l güeyu. Un home, Poldo, apuntóla con un arma. Los glayíos nun me dexaron pensar más. El mandu a distancia apagó la escena.
 
FIN
 
EL LLUNES 21 D'AVIENTU VA ESPUBLIZASE'L PRIMER POEMA D'ESTI BLOG QUE TIEN POR TÍTULU "TIERRA". NUN VOS LO PERDÁIS, NEL SAL L'ASTURIES DEL MIO ALMA, NON L'ASTURIES DEL PANFLETU. HASTA ENTÓS, TA LLUEU.
 
 
.
 

 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario