11/9/13

BUSCO L’ALMA DESESPERADAMENTE



Nun soi a alcontrar la mio alma ente tanta basura mediática. Perdayuri de la to vida entren ensin preguntate y suelten los eslóganes que la so multicutrecional quier llantar nel to chip encostráu nes neurones. Nun-yos da más l’afamáu serviciu públicu o la llibertá d’información de les privaes, la manipulación esmolezlos más. Y perhí anda perdida la mio alma…

Cosa distinto ye’l gran serviciu que fae una televisión qu’usa’l castellán como llingua serio y después emplega l’amestáu, les más de les veces, pa les coses más folixeres. Alma y cabeza vense sometíes a terapies de choque pa sacales d’esi pozu fondu que ye’l signu d’identidá. ¿Pa qué quedremos dalgo tan alloñáu nos tiempos que cuerren de la globalización de la crisis? Vaya fatos que somos…

Toi perdíu. Nun sé lo que digo. Tengo de buscar la mio alma y traela pa casa. N’atopándola tengo de xuntala a la cabeza pa entamar un tratamientu de relaxación que les alloñe d’esta vida tan foriata.



Les obres del mio portal llegaron al nivel que fae casi imposible que viva nél un discapacitáu. Voi marchar y como la empresa d'obres parez de la marca ACME nun sé cuando tornaré. En cuantes lo faiga fairévoslo saber con un silbidín. Gracias por tar ehí.

El blog de neños El Rapazu de Venus nun entamará hasta'l 15 de xineru, si ye que tou va bien. Pacencia.

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario