5/11/18

L’EMBAXADOR NOVATU



Nun quedría que me vieres con esti traxe ridículu col que nos faen vistir el día que tenemos de presentar credenciales. Échote en falta, prestaríame que tuvieres nestos momentos tan delicaos pa min. Cuando me falaren del gran sacrificiu que teníemos de facer los embaxadores pola patria pensé que desaxeraben. Facer requilorios a xente fato qu’arrampuñen a fartar al pueblu considéralo una babayada. Falar col rei y la reina ensin presencia los asesores nada que nun faiga una parvulista. Imaxínate la reina sirviéndome un platu de canapés de la que me soltaba de memoria la importancia de la pintura barroca nel nuesu país. Fo como estar dientro un documental con llocutora tatexa. Y les miraes que m’echaba; nun dexaba de soltar suspirinos y garrame les manes; y les rises nervioses que me dedicaba; pero eso nun fue lo peor, cuando pensé tar llibre d’ella y colar pa otru grupín, noté que me raspiaben el culu y me lu primíen; di la vuelta y miréla; taba a charrar con otru embaxador, repitiendo la xugada; arremellé los güeyos y busqué la fonte d’aquel tocamientu; entós vi al rei mirame con güeyinos deseosos. Y creeme cuando te digo que les cames reales son un migayín dures.


El 19 de payares espublizaráse de nueves esti blog; hasta entós, ta llueu.


.



2 comentarios:

  1. hahahah... Curiaín, Nel, que te veo como al Valtònyc. ¡Ai, esi capítulu 2 del títulu XXI del Códigu Penal español! hahahaahhaa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nadie nun dixo nin ún solo nome de persona o llugar Abel, amás, como se diz vulgarmente, el que se pica, ayos mastica.

      Eliminar