30/5/14

ADIOS




¿Dalgún se preguntó por qué nos llamen discapacitaos? ¿Dalgún se digno a comprobar cómo yera la mio enfermedá? Cenciellamente, llucho escontra la espasticidá que fae que se me pongan ríxides les partes del cuerpu de la zona drecha. Por mor d’ello tengo la necesidá d’una fonda tranquilidá qu’esfarrape a la mio enemiga, a la espasticidá. Tamién tengo dalgo tocada la cabeza, por eso se llama derrame celebral a lo que me dio, y nel mio caso trestocóme la sensibilidá, siendo fácil esfarrapame los sentimientos y facer que me sienta mal.

Nun ye fácil dexar lo que voi dexar, pero nun tengo más remedio que facelo. Razones de salú aconséyenme qu’esta seya la última vez qu’intente llevar p’alantre los mios blogs n’asturianu y emplegar Facebook (non pasa lo mesmo con otres redes sociales onde atopo más tranquilidá). Les lluches internes, les guerrilles, los llistos de la de dios, nun piensen que la xente pueda sofrir coles sos fataes.

Doi les gracies a xente que me fizo feliz, llogrando asina la mio victoria. Hai xente que paga la pena tar con ella hasta afogándose. Gracies a los collacios qu’espublicen tovía dientro’l grupu de Blogs n’Asturianu, cuido que’l so exemplu amuesa a les clares la posibilidá de compartir espaciu con persones d’otros sentires ensin matase. A la otra xente, a la que siempre anda a buscales, pensái enantes de facer les coses, non siempre’l que ta al to llau tien el vuesu puntu de vista, nin la fuerza pa llevar bien les vueses envestíes.

Asturies necesita lluchar escontra la xente que la fraya. La pena ye que dalgunes persones, pensando ser les sos valedores, fráyenla más que los sos enemigos.

El martes que vien, a les siete la tarde, apagaré los blogs n’asturianu y Facebook.


.

2 comentarios:

  1. Amigu: yá cuánta ya que salí a carrenderes del Facebook. Da noxu. Tamién pesllé´l blog una vez, fartu de les amenaces y insultos, pero a la fin volví,y güei considero los blogs más útiles.Espero que recuperes y teas bien. Un abrazu.

    ResponderEliminar
  2. Gracies poles tos pallabres, Carlos. Tengo de buscar nuevos caminos de trabayu cola nuesa llingua, nun la voi dexar nin lloco. De xuru que tovía nos cruzamos nel Camín. Saludinos.

    ResponderEliminar