28/4/14

L’ORPÍN DE PRIMAVERA


 
Pinga y pinga l’iviernu hasta fartar al más santu. Nun hai barrizal que quede seco perdayuri d’Asturies nesta época del añu. Llega a tal la cosa, que dalgún fae novenes a Nuberu pa que pare tal desaguisáu. Nun sé si son efeutives o non tales plegaries, pero paez que se consigue que la primavera cuerra como una lloca pa ser a llanzar a l’iviernu a casa la guaxa. Sicasí, l’agua nun dexa de visitanos anque seya d’una mena más sele. El color d’Asturies nun se va sinón que se multiplica por mil coles milenta flores que nos remembren que tamos na estación de les Lletres, de la Llingua de nós, de la nuesa casa tan desdexada polos poderes paletos que nos gobiernen, o meyor dicho, que los dexamos gobernar.

Esti orpín primaveral ye también lo que recibe la Llingua Asturiana, gotuques delantre los remexones que recueye’l castellán na nuesa tierra. Pero nun faería falta tanta agua como se piensa, les intenciones son de más valir, asina como facer les coses con chapeta y dando siempre pasos pa endelantre. Dalgo asina como ciencia ficción mentanto nos gobiernen (tanto  gobiernu como oposición) esta gandaya d’otra galaxa. Les manifestaciones tán bien, pero ta meyor que nos movilicemos el día d’eleiciones, hai que votar en conciencia y facer pensar a los vecinos pa que nun voten a lo xo.

Nun sé si dalgún día conseguiremos la OFICIALIDÁ, ye más, nun sé si dalgún día llograremos ser autónomos de verdá. Equí faennos xirigoncia hasta Ceuta y Melilla. Lo que sí se va llograr ye que’l Dia les Lletres, a les 9 la mañana, s’espublice nesti blog el primer capítulu de la blognovela NON.SA. Entamará dalgo qu’enxamás sedréis a escaecer, una historia que nos averará a Perlora y que va facenos… Meyor que la lleáis.



.

No hay comentarios:

Publicar un comentario